Wchodząc do pierwszego lepszego marketu zazwyczaj zawsze udaje nam się przybyć we właściwym czasie, bo akurat właśnie wtedy trwa promocja. Czy faktycznie mieliśmy tyle szczęścia? Niestety, to nie zbieg okoliczności. Specjaliści od marketingu dobrze zdają sobie sprawę z tego, jak na ludzi działa słowo promocja – ewentualnie wyprzedaż czy końcówka serii. Jest to więc hasło wykorzystywane na co dzień i nie można mieć złudzeń, że jest inaczej. Bardzo często okazuje się też, że to co w jednym sklepie jest w promocji, w drugim jest w kompletnie normalnej cenie – bez promocji. Widać po tym wyraźnie, jak sieciówki chcą zarobić na naszej głupocie – czy prostym nie zorientowaniu się w czasach jakich przyszło nam żyć. Następnym razem dobrze się zastanów przed zakupem jakieś rzeczy w sklepie określanej mianem promocji. Często może się bowiem wydawać, że robisz dobry deal, ale już po kilku dniach zdajesz sobie sprawę z tego, że ktoś cię łatwo oskubał, a tym kimś nie był twój znajomy, a specjalista do spraw promocji. Więcej zorientowania proszę!

Doświadczony designer wnętrz, który łączy funkcjonalność z estetyką. Tworzy przestrzenie dopasowane do stylu życia klientów, dbając o każdy detal. Jego projekty to harmonijne połączenie nowoczesnych trendów z ponadczasową elegancją.